Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.08.2013 16:17 - Началото...
Автор: gerit000 Категория: Забавление   
Прочетен: 112 Коментари: 0 Гласове:
0



 След дългооооооо гледане в празната страница,чудейки се как да започна своя блог и какво точно да напиша... ще започна така...

 Аз съм на 23 години,без работа,без приятел и без ... още много много неща.Имам нужда от място,в което да размишлявам,да споделям,да пиша за всичко,което не мога да кажа на глас,без да бъда прекъсната,обидена или просто тук ще бъда изслушана ....


Ще започна с първата си болка...САМОТАТА
КАКВО Е САМОТА?

Ако погледнете в Уикипедия отговора е много лесен:
Самота е състояние на уединение, изолация, или накратко липса на контакти с други хора.

За мен самотата е нещо малко по-различно....
Заобиколена съм от хора,но ми липсва именно топлотата,истинския и безспирен смях,дългите нощи на споделяне,шегуване или просто говорене на НЯКАКВИ теми.
Сега всичко е различно....
Всеки е потънал в проблемите и грижите си до толкова,че ако го попиташ "За какво живееш?" ... със сигурност няма да получиш смислен отговор.
Живеее ми се....но с хора,които няма да ме използват,няма да очакват нещо в замяна,няма да мислят само за себе си и своите цели...
Хора,които мислят за общото забавление,благо,не са егоисти... разбират те,подкрепят те,помагат ти,мечтаете заедно....
Приятел....силна дума... сигурна съм, че малко са хората,които имат истински приятели....
За съжаление аз не съм от тези хора....
Имах приятели....но вече не съм сигурна дори какво означава тази дума....ето и една история...
Имах много приятели,с които излизах,забавлявахме се до сутринта,бяха до мен във всеки момент :)
Завърших училище и се преместих в по-голям град за да "следвам мечтите си"....
Осъществих няколко-завърших университет,работих в чужбина,изградих се като самостоятелен човек.....и все още липсата е голяма....липсата на човек,с когото да споделяш щастието,успехите и дори мъките си....
Всичките ми приятели се промениха....най-вероятно и аз....сега всеки мисли само и единствено за целите си и нищо останало....всеки използва приятелите си или просто си намира нови,които да използва....
Какъв порочен кръг само....
САМОТНА СЪМ  ,не поради липса на контакти с други хора...
А защото ИСТИНСКИ ХОРА ЛИПСВАТ!!!!





Гласувай:
0




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gerit000
Категория: Забавление
Прочетен: 4916
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930